Post by blogernalwobble on Feb 8, 2022 19:43:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lep\u0027s World 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lep\u0027s World 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ modaa monia kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Lep\u0027s World 2 2022 version ▞▞▞
en anna minun jatkaa aloittamatta alusta
maailman paras peli
Ei paha, mutta tuff 😔 grafiikat ovat liian tylsiä
säätimet eivät toimi kunnolla. ei pysty kiipeämään seinään. leps world 3 on parempi
Koska se on yksinkertaista tasoa
The purpose of this thesis was to compare Android-based mobile games on the market and to ... The comparison was carried out with two different smartphones.
Kirjoitusvihre pelihallista ilman kolmiulotteisuutta Continental Circus, ... *55»»* USMV testaa s\n» Bros. 2-peliä. Mutta tiukka taistelu on tulossa.
ihan ok peli
hauskaa tasolle 11 asti, sitten siitä tulee mahdotonta ja pakottaa sinut katsomaan mainoksia, jotta voit jatkaa. Pelaa 2 sekuntia ja katso sitten 30 sekuntia mainoksia yhä uudelleen ja uudelleen. Älä tuhlaa aikaasi, se on lopulta valtava pettymys.
Ole hyvä ja tee 1,2,3,4,5 🥺🥺🥺🥺
erittäin huono koskaan samankaltaisuus tämän ja todellisen marion välillä
Tämä peli on erittäin hyvä, mutta jollain tasolla etäisyys on erittäin pitkä ja lep's ei pysty saavuttamaan sitä etäisyyttä, joten haluan sanoa, että lyhennä etäisyyttä ja varmista, että se saavuttaa etäisyyden Kiitos ja tämä peli on todella upea 🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Tosi kiva mut ärsyttää odotella elämiä ellei halua maksaa niistä
Hienoa, että olen ladannut tämän pelin muihin laitteisiini, mutta olen saanut tämän pelin valmiiksi muilla laitteilla 😏 nyt valmistuu tässä. Todella mukava peli.
Ensimmäinen versio oli hyvä päivityksen jälkeen, se muuttui huonommaksi
Vau super peli, mutta on peli yksi taso erittäin vaikea
Ne hitsin örkit on tyhmiä
Jotkuttasot on vaikeit mut hyvä
Paras!!♡
Hämmästyttävä pelattavuus. Paljon enemmän ominaisuuksia kuin ensimmäisessä pelissä ja grafiikkaa on parannettu, vaikka sain ensimmäisen pelin myös valmiiksi.Nautin siitä, että voit katsoa mainoksia saadaksesi "mitaleita" ja ostaa tehosteita. Toistettavat mainokset eivät ole liian pitkiä ja ne voidaan ohittaa helposti. Kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen peliin.
Tämä on paras aikapassipeli, sillä siinä on monia tasoja, joissa on monia hirviöitä tappaa i lobe rhis -peli, koska tämä on erittäin mielenkiintoinen
Lep's World 2 Arcade zrl
vie siis nii helvetisti tilaa ei lol onko tää ees 1 tähe arvone!!!? Perseestä tämä peli siis ei kannata ladata ladatkaa pou tai hommatkaa elämä
suosikkipelini 😉😄😊😊🙂 😁 😁😁😁😁
Varmaan ihan kiva mut en oo kokeillu sanon sit myöhemmin
Tosi kiva
Se on äärimmäisen omituinen peli, tarkoitan mikä on tapa pelata sitä, en ymmärrä, että on niin vaikeita tasoja tarkoitan näitä ihmisiä luomassa leps world 2 -peliä, mutta en vain halua sinun voittavan sitä joskus sinusta tuntuu, että se on erittäin hyvä ja mielenkiintoinen peli, mutta se on täysin hyödytön, älä lataa sitä everrrrrrr
On hyvä pelata
sovellus on ihana, se huvittaa minua paljon, kun olen ilman Internetiä, lataa, et tule katumaan sitä, rakastat aivan kuten minä rakastin.
Pidän tästä pelistä, mutta jostain syystä en pääse sen viimeiselle tasolle
Kung Fu Animal Fighting Game Adventure bcnq
Tämä peli on hämmästyttävä, erittäin hauska, ei vikoja, sain pelin valmiiksi kolmessa päivässä, ei tarvitse edes kuluttaa siihen, koska saat ilmaisia tehosteita peliin, kun lataat sen
Täyspitkä on heidän tuolloin hän ei hyppää, minä treenaan myös hän ei hyppää, koska hän on niin lyhyt mies
Miksi toinen saari ei lataudu, haluan pelata, mutta toinen saari ei lataudu klo 12 jälkeen, tee jotain
Välisäätimet.. Mutta reilua..
erittäin mielenkiintoinen peli
Oikeeta suomee
Tämä on hauskaa, kun siilit ja etanat hyökkää kimppuun ja peikko seikkailee.
se on hyvä sovellus, kuten aika, syy miksi olen arvioinut tämän sovelluksen, koska se ei viivästy, pelaan sitä myös matkoilla, koska se on hyvä aika tappajasovellus. Ja yksi asia, se vie vähemmän tilaa ja vähemmän latausta. Siitä pidän tässä eniten
( 2 677 Arvostelut ). Ajokortti: 1,99 €, sis. alv:n ... Prepare for a near impossible challenge in the world of Geometry Dash. ... Lep's World 2.
Lep's World 2 Arkade nkb
erittäin tylsää liikaa mainoksia
Peli on todella hyvä ja tasot ovat melko helppoja ohittaa.. Mutta ainoa syy, miksi annan 3 tähteä, johtuu mainoksesta. Aina kun epäonnistut, sinun on joko pelattava alusta tai katsottava mainoksia. Aluksi se oli ok, mutta nyt he näyttävät mainoksia melkein 30-luvulta aina, kun epäonnistumme, ja se on niin uuvuttavaa. Vaikeiden tasojen tullessa joudut näkemään 10 sekunnin välein 30 sekunnin mainoksen ja se rikkoo play.plz:n hengen, jos haluat näyttää mainoksia, se on hyvä. Mutta näytä joku 10/5 s mainos.
Tämä peli on niin mukava ja hyödyllinen ajan kulumiseen
Tämä peli oli erittäin hyvä, mutta nyt mainoksia on kaikkialla